Te-ai gândit vreodată că

poți efectua un transfer de bani în străinătate, în doar 10 minute*? MoneyGram este o alegere inteligentă pe care OTP Bank o pune la dispoziția tuturor clienților care primesc sau transferă bani în afara granițelor, valorificând fiecare minut al acestora.

 

Cu peste 233.000 de locații ale agențiilor în cele 191 de țări, MoneyGram îți oferă posibilitatea de a trimite bani în numerar, în condiții sigure și rapide, fără a avea nevoie de un cont bancar sau card de debit. Vino în orice sucursală OTP Bank și află că MoneyGram nu ține cont de distanță, ci de performanța timpului economisit.

 

 

Ce avantaje ai?

otp bank

Siguranță - când prietenii, familia sau partenerii de afaceri solicită bani, tu ești cel care deține controlul. În orice moment alocat, banii vor ajunge la destinație în 10 minute;

otp bank

Schimbare - MoneyGram îți simplifică acțiunile și îți propune constant noi servicii;

 

otp bank

Comisioane mici - acces la comisioane MoneyGram, prin intermediul cărora banii tăi ajung la nivel național sau internațional, în Euro, Lei sau Dolari S.U.A;

otp bank

Agenți verificați - transferul se află pe mâinile unor persoane competente, care se vor asigura ca banii tăi sunt înmânați în timp util, destinatarului potrivit.

 

Alătură-te zecilor de mii de clienți din întreaga lume care folosesc cu încredere MoneyGram și bucură-te de tarife MoneyGram și comisioane MoneyGram avantajoase, concepute pentru tine.

 

 

Cum trimiți sau primești bani cu MoneyGram?

În momentul transferului bancar, agentul MoneyGram îți va comunica un număr de referință pe care trebuie să-l transmiți persoanei la care vor ajunge banii. Pachetul include un mesaj gratuit de 10 cuvinte.

 

Dacă ești pus în situația de a ridica banii de la sediile OTP Bank, atunci asigură-te că deții actul de identitate și numărul de referință pe care agentul MoneyGram îl comunică persoanei care a realizat transferul bancar. Banii sunt înmânați pe loc, fără altă taxă sau comision în plus.

 

Accesează www.moneygram.com:

  • Găsești locațiile agențiilor MoneyGram situate cel mai aproape de tine și de cei dragi;
  • Cauți comisioane avantajoase pentru a trimite bani oriunde în lume;
  • Vezi ce opțiuni de primire sunt disponibile în țara în care trimiți bani.

 

* în funcție de orarul de lucru al agentului și de reglementările locale

 

**pe lângă taxa de transfer ce se aplică unei tranzacții, mai poate fi aplicată o taxă pentru schimbul valutar, stabilită de MoneyGram sau de către agenții săi. Tarifele se pot schimba. Aceste tarife intră în vigoare la data de 16 Aprilie 2012 și se pot schimba ulterior.

 

Prevederi legale

1. Operator este MONEYGRAM PAYMENT SYSTEMS, Inc., cu sediul central în 1550 Utica Avenue South Minneapolis, MN 55416 SUA; reprezentantul operatorului în România este OTP BANK ROMANIA SA, cu sediul central în str Buzești nr 66-68, sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr J40/10295/1996, CUI 7926069, înregistrată la Registrul Bancar sub nr RB-PJR-40-028/1999;

 

2. Persoana care efectuează transfer de bani ori primește bani are dreptul de acces la date, dreptul de intervenție asupra datelor și dreptul de opoziție, prevăzute de art 13-15 din Legea nr 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date.

 

a) dreptul de acces la date constă în posibilitatea pe care o are clientul (persoana vizată, în sensul Legii nr 677/2001) de a obține de la reprezentant, la cerere și în mod gratuit, o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care îl privesc sunt sau nu prelucrate de acesta. În vederea exercitării dreptului de acces la date, Clientul (persoana vizată în sensul Legii nr 677/2001) poate solicita de la reprezentant, printr-o cerere scrisă, datată și semnată, informațiile menționate anterior.

 

b) dreptul de intervenție asupra datelor constă în posibilitatea pe care o are clientul de a obține de la reprezentant, la cerere și in mod gratuit:

  • După caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
  • După caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi;
  • Notificarea către terții cărora le-au fost dezvăluite datele a oricărei operațiuni efectuate conform celor menționate la lit b1) si b2) , dacă această notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat. În vederea exercitării dreptului de intervenție asupra datelor, Clientul (persoana vizată în sensul Legii nr 677/2001) va înainta reprezentantului o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată.

 

c) dreptul de opoziție care constă în posibilitatea pe care o are Clientul (persoana vizată, în sensul Legii nr 677/2001) de a se opune, în orice moment, din motive intemeiate și legitime, legate de situația sa particulară, ca date care o vizează să faca obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare. Dreptul de opoziție poate fi exercitat printr-o cerere scrisă, datată și semnată, adresată de Client (persoana vizată în sensul Legii nr 677/2001) reprezentantului.

 

3. Clientul mai are dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției, drepturi al caror conținut și modalități de exercitare sunt prevăzute de art 17-18 din Legea nr 677/2001pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date.

 
otp bank

Vrei mai multe
detalii?

Citește informațiile din documentele pdf. pe care le poți descărca sau contactează-ne și îți vom răspunde la toate întrebările.

Comisioane MoneyGram Termeni și condiții MoneyGram Informații și condiții specifice serviciului de transfer bani MoneyGram